.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دکتر رضایی در دیدار با نخبگان مازندران؛
روی دیگر دمکراسی پاسخگویی دولت ها است
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به اینکه تاکنون بخش مشارکت عمومی مردم کشورمان در دمکراسی تجربه شده است گفت: پاسخگویی دولت ها روی دیگر دمکراسی است ...
روی دیگر دمکراسی پاسخگویی دولت ها است

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: دشمنان به دنبال سوءاستفاده از موقعيت سياسي كشورمان هستند.

محسن رضايي لحظاتي قبل در همايش توسعه اقتصادي و اجراي اصل 44 كه در باشگاه برق ساري با حضور نخبگان مازندران برگزار شد اظهار داشت: يكي از كارهاي مهم مجمع تشخيص مصلحت نظام ابلاغ و تدوين سياستهاي اصل 44 قانون اساسي بوده است.

وي با اشاره به اينكه حرف اصلي اصل 44 قانون اساسي اين است كه دولت پايش را از اقتصاد بيرون بكشد، خاطرنشان كرد: دولت براي كمك به اجراي اين اصل بايد بستر اقتصادي درست كند تا نوآوري و خلاقيت‌ها، فناوري، كشاورزي و خدمات به صحنه بيايد.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام اضافه كرد: براي نخستين‌بار در كشورمان چشم‌انداز آينده 1404 نوشته شد.

وي خواستار اجراي اين برنامه چشم‌انداز با نظر دولت و مجلس شد.

رضايي با تأكيد براين نكته كه از دولت و مجلس مي‌خواهيم تمام همت خود را براي اجراي اصل 44 و چشم‌انداز 1404 به ميدان بياورند، بيان داشت: با اجراي اين دو اصل خواهد بود كه ايران در منطقه پرافتخار شود.

وي حضور ملت ايران در انتخابات خردادماه 88 را حضوري باشكوه و تاريخي خواند و تصريح كرد: حضور 40 ميليون رأي در يك انتخابات در دنيا بي‌سابقه بوده است كه بخش زيادي از اين آرا مربوط به استان مازندران بوده است.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به اينكه كشورمان نياز به اداره درست دارد پيشرفت و انسجام را نيز از لوازم اداره درست جامعه دانست.

رضايي با تأكيد براينكه برنامه‌هاي انتخاباتي خود را در اختيار دولت و مجلس قرار دادم يادآور شد: اين برنامه‌ها در آيند‌ه‌اي نزديك به صورت كتاب منتشر خواهد شد.

وي مشكلات كشاورزي استان‌هاي شمالي را قابل حل دانست و افزود: در برخي از استان‌هاي كشور از جمله مازندران كشاورزي پيشرفت خوبي كرده است ولي در صنعت مشكل دارند.

رضايي اضافه كرد: اگر فدراتيو اقتصادي اجرا شود بسياري از اين مشكلات حل خواهد شد.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به اينكه كشور با يك يا دو نفر اداره نمي‌شود بر تشكيل دولت ائتلافي تأكيد كرد.

وي با اشاره به اينكه تشكيل دولت سايه براي وارد كردن نخبگان در تصميم‌گيري ضروري است، گفت: همه نخبگان كشور بايد سازماندهي شوند.

رضايي گفت:‌ در كشور دانشجوي مبتكر و استاد باسواد بسيار زياد داريم و اگر دولت سايه ساخته شود به موازات دولت مي‌توانند در قالب اتاق فكر به تصميم‌سازان مشاوره دهند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به اينكه نخبگان در بسياري از استان‌ها رها شده هستند اضافه كرد: از ظرفيت تصميم‌سازي نخبگان بايد استفاده لازم شود.

رضايي موقعيت ايران را در منطقه موقعيتي استراتژيك دانست و افزود:‌ اگر به اختلافات دامن بزنيم خارجي‌ها در كشور دخالت مي‌كنند.

وي با تأكيد براينكه اگر هم اعتراضاتي در حوادث پس از انتخابات وجود داشته باشد بايد بر محور قانون حركت كنيم تصريح كرد: ممكن است قانون اشكال داشته باشد كه بايد براي آينده اصلاح شود.

رضايي با تأكيد براينكه طرح كميسيون ملي انتخابات را كم شدن مشكلات پس از انتخابات پيگيري مي‌كنيم اضافه كرد: اگر به جاي توجه به ناآرامي‌ها نواقص انتخابات‌ها را برطرف كنيم فرصتي براي آينده مي‌سازيم.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام به سخنان اخير مقام معظم رهبري اشاره كرد و تأكيد كرد: صحبت‌هاي معظم‌‌له از وحدت و انسجام بوده است.

وي يادآور شد: اگر حوادث پس از انتخابات را آسيب‌شناسي كنيم متوجه مي‌شويم كه از دل هزينه‌ها بايد فرصت‌سازي كنيم.

رضايي با اشاره به اينكه نظر بر اين است كه وحدت را مقدم بدانيم اظهار داشت: دشمنان به دنبال سوءاستفاده از موقعيت سياسي كشورمان هستند.

وي با تأكيد براينكه رقباي ايران به دنبال اين مسئله هستند كه كشورمان در سرمايه‌گذاري، تجارت و دستاوردهاي علمي متوقف شود، اضافه كرد: اگر اين توقف صورت نگيرد ايران مثل هميشه در منطقه پرچمدار پيشرفت و تمدن خواهد بود.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در پايان به برخي از مسائل پيراموني انتخابات اشاره كرد و خاطرنشان كرد: بعد از انتخابات تصميم گرفتيم كه بر مدار قانون حركت كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهدی اکبری 26 آذر 1388
بنده از شما به جهت حمایت از دکتر محسن رضایی تشکر می کنم
از این مرد بزرگ که ضمن حمایت از مقام معظم رهبری و.. برنامه های بسیار خوب خود را در کمال احترام بازگو می کند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.